fredag 30 mars 2012

Inflammation..

I bröstkorgen, eller rättare sagt en led som går bredvid bröstet.
Ont som fasen gör det hela tiden, vid för hög puls och djupa andetag irriterar det leden och blir ett tryck över bröstet!

Fick snällt gå hem och tillsagd att vila, inte bära på barnen och äta två Ipren per dag i ca en vecka.
Det är ju inte riktigt vad jag vill nu.. Vila?? Hmm får köra ben och mage på gymmet och gå raska promenader i alla fall.

Jag hann komma en timma i alla fall på påsklunchen på ÖF. Träffade många finisar som jag saknat <3
Tycker allt att kungälvarna får hitta hem igen! För så mycket skratt som Marie framkallar är helt underbart! :)
Även söta Ann-Sofie har ju helt klart min humor ;D

Nu ska jag fortsätta ligga på soffan och tycka lite synd om mig, imorn är en ny dag och tänker då starta den utan smärta!
Glöm inte att det är bättre att försöka tänka positivt, för vem vill umgås med en bitter och negativ person? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar