söndag 29 juli 2012

Sol & bad!

Det har vart mkt sol och bad denna veckan! Underbart! Jag har även som vanligt lyckats bränna mig REJÄLT! :D

Haha jag lär mig tyvärr aldrig... Men men lite Aloe Vera på det så känns det mycket bättre!

Jag har nu använt Argi+ och känner mig mycket klarare i huvudet fram mot eftermiddagarna än tidigare! Jag blir inte lika uppstressad och orkar lite mer! Den enda nackdelen är att det smakar lite för mycket sötningsmedel och att magen blir gasig.. Det är nog dock ett gott tecken för att driva ut allt det onda ;)

Jag har idag plockat massor utav hallon! Barnen älskar bär! De äter hellre det än bullar & kakor! Känns som det blivit något rätt i alla värderingar man lägger i barnuppfostran! ;) det klår nog dock inte godis i Emils ögon men det kan vara för att han får det bara varannan lördag! Stackarn, men för mig är barn + godis en jävla skit kombination! Då de glufsar i sig det och sen får en sockertopp som oftast bara resulterar i dåligt humör!

Det blev i alla fall hallon, jordgubbar och grädde till efterrätt! Lite krusbärskräm till mannen min som fortfarande är en sockergris ;)

Var duktig idag och rastade cykeln i 3 mil också, värmde upp med att klippa gräsmattan ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar