onsdag 29 augusti 2012

Vardag

Hej!

Det har inte direkt hänt något storartat senaste dagarna mer än att jag igår satt i 4 timmar och sökte jobb som gav mig nästan mer huvudvärk än vad ett "vanligt" jobb hade gjort. Att sitta och skriva personligt brev 6-7 gånger gör att det nästan tillslut blir lite opersonligt... Man fastnar lätt i att börja med meningarna
"Jag tycker, jag känner, jag vill"
Sitter och funderar ut hur breven ska kännas mer personligare utan att låta för oseriösa.. hmm ja jag har nog både tid och ett antal brev på mig för att öva! ;o)

Jag var igår på spinning/core.. kändes som jag skulle dö i halvtid men det gick bra tillslut. Kändes dock att man inte tränat så aktivt på sista veckorna! men som sagt nu kör vi och jag hoppas att jag hinner boka in de passen som jag tycker om framöver, höstschemat passade kanske inte mig jätte bra men jag får väl knåpa ihop det på något sätt!

Ikväll bär det av för att plocka lite äpplen inne i kungsbacka med svärmor som ska göra äpplemos, gott och bra när man kan välja själv hur mkt man vill söta den! =)

Hoppas ni njuter av de få soldagarna innan höstrusket faller på!
Kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar