tisdag 15 januari 2013

Positiv!

Det var längesen jag skrev här då jag även bloggar för Carlanderska på http://viktfunderingar.wordpress.com Jag har på sista tiden återfått min positiva inställning och ser just nu ljuset i tunneln.. haha ja inte tunneln i livets slut utan mer start! =)

Jag har kommit igång ordentligt med träningen igen och det känns bra för jag är mycket piggare ocg gladare när jag tränar än när man känner sig som en soffpotatis! Jag var igår på spinning/core ett tränings alternativ som passar mig utmärkt då man verkligen får upp sin puls men samtidigt inte behöver tänka på någon koordination. Jag har heller inte längre något problem med mitt knä då det fått vilat men samtidigt har jag börjat träna upp muskulaturen kring knäet.

Jag trivs på gymmet men jag trivs inte med mycket folk som jag i vanliga fall gör, men när jag ska träna tycker jag om när det inte är knökfullt! På passen gör det mig inget om det är mycket folk, då får man bara lite extra motivation för att prestera bättre! Men det är tråkigt att komma till gymmet för att behöva stå och vänta på en crosstrainer eller liknande. Jag har därför besökt Actic i Fjärås under dagtid, då är det bara jag och pensionärerna! En alldeles perfekt blandning! ;)

Snart ska jag till Jenny för att göra fransar också som jag fick i present utav mina fina Emmor <3 Ska bli skönt att slippa tänka på mascara varje morgon, Jenny har precis börjat göra fransar och finns på Oasen i Söderstan Kungsbacka. Du når henne lättast via Facebook på Just Glorious Lägger upp en bild här sen hur det blev! =)

Må gott och res er upp ur soffan! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar