onsdag 28 mars 2012

Just Dance

Idag var de nya steg på dansen och det var lite speciella steg.. Vissa bättre än andra och låtarna var helt ok förutom lite pojkband som var i mitten..

Det var mycket balans i det nya passet och det är bra för mig som alltid har vart lite vinglig på fötterna.

Idag känner jag mig tjock, vissa dagar när allt stannar upp på både kilon och cm så blir det lite down i huvudet! Vill träna mer men hinner inte.. Blir förhoppningsvis bättre när värmen på kvällarna kommer så man kan ut och springa eller cykla!

Jag köpte nya solglasögon här om dagen.. Rosa såklart så det matchar tränings kläderna ;) Björn tyckte att jag såg ut som en byfåne, men jag har slutat lyssna på honom för längesen när det kommer till mode och kläder :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar