onsdag 28 mars 2012

Ny bloggadress...

Jag tänkte börja blogga via blogger istället då de har lättare design och upplägg på sin blogg...

Den gamla adressen var http://aktivaremamma.blogg.se och kommer finnas kvar men inte uppdateras utan bara skicka vidare läsare hit!

Idag så har det vart en ganska lugn dag, jag har jobbat lite med hemsidan Beautify Me och byggt duplo med lill Flisan.
Emil har varit på dagis idag och sover nu i soffan, det är jobbigt att hålla igång! =)

Ikväll blir det just dance pass och styrke träning, kvällens dans pass är med nya steg så det ska bli roligt! Kommer än en gång känna mig som den snurriga som står och inte förstår någongting... men det är skoj med förnyelse!

Imorgon är det fullt upp då jag äntligen ska till stallet och testa de nya ridbyxorna, sen bär det av till söta Ullis för att äntligen få se på hennes nya boende! Har ju vart så mkt med sjuka barn så jag har inte hunnit dit än! =( men bättre sent än aldrig!

På senaste tiden har jag rasat i centimetrar men inte i vikt och detta är något som irriterar mig då det hade varit skoj med ett resultat på vågen också... men men det kanske kommer här framöver. Jag har slarvat lite med maten på sista tiden och då inte att jag ätit massa bullar eller godis, utan mer att jag skippat lunch m.m.
Det är inget jag rekommenderar då man varken orkar eller blir trevligare, jag vill ju inte bli smalare utan hälsosammare! Så nu startar vi om och försöker sköta måltiderna och får i sig tillräckligt med näring... Tack Hulken för att du påpekar det så jag inte fastnar i en dålig cirkel <3

Jag hoppas ni tycker om min nya bloggadress, gillar upplägget då man kan ha flikar längst upp med lite olika information... kommer på sikt få upp lite mått m.m. men nu får ni nöja er med information om Fettreduceringen jag går på och även wepshopen som jag hjälper till med för Dermanords produkter!
Fråga gärna om det är någon produkt ni vill veta mer om.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar