torsdag 12 april 2012

Äntligen...

så skiner solen här.. kanske bara för någon minut men det är trevligt att se den i alla fall! =)

Det får gärna regna för mig ibland men tycker att det räcker för ett tag nu, nu vill jag ha lite uppehåll så man kan ut och promenera.

Igår var vi på dans passet, tyvärr blev det den gamla koreografin, kunde så sätt ta i mer när man kan stegen men det är ju alltid skoj med lite förändring!
På måndagar funderar jag på hädanefter att gå på spinning i Fjärås, så kom igen nu alla mammor som jag vet har gymkort på Actic häng på om ni vill ;o)
Fredagar är ju vigda till styrketräning, kanske blir fjärås ibland då Emman jobbar ibland.. undrar om de serverar kaffe i fjärås också på fredag morgonar..

Då jag haft lite att göra idag så fick det bli en "snabbis" på crosstrainern, 20 min. Sen situps, rygg och planka på bollen. Helt klart bättre än att inte göra någonting.

Nu så blir det till att laga middag, fläkskotlett, potatis, kall sås och sallad står det på menyn idag. Feta ost såklart i salladen.
Fick smaka fetaost ifrån Ica´s basic sortiment för ett tag sen hos Emma, den är jätte god. Krämig och god smak (och billig !!) Kanske kan vara något för er att testa så här inför en hel sommar med grill! Äntligen grillsäsong! Visserligen har vi ju gasolgrill under tak så vi kan grilla året om... det är på något sätt godare att grilla på vår/sommaren!

Må så gott <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar