fredag 13 april 2012

Spännande!

Ja idag så var jag på MVC för att prata lite med min barnmorska, det resulterade i att jag besluta mig för att ta ut spiralen. Den ger mig tyvärr mer besvär än hjälp.
Jag hade p stav för många år sen och kommer att sätta in en i nästa vecka igen. Det gör inte ont att sätta in den och den känns inte efteråt heller, mer än att du kan känna vart den är.
Det sura är väl att den kostar 1000 spänn, men jag slipper ju mensen i 3 år så det är det ju värt! ;o)

Sen ringde de från salong jan idag och sa att jag kom med som hårmodell på måndag! Spännande! Speciellt när man googlar Allilon´s hårstilar... det kan bli precis hur galet som helst då Allilon är ett företag som håller seminarium i just linjer och former... så mycket färg och kanske korthårig på måndag!?

Här hitta jag lite bilder ifrån deras kollektioner de sista månaderna.. Så jag uppdaterar såklart på måndag med en bild! ;o)

Munkfrisyr....
Jag kan ju säga att jag hoppas ju mer på den här frisyren än munkfrisyren "esset"
Rosa hår är ju fint...?


Kan bli inntresant varje morgon och fixa detta....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar