söndag 1 april 2012

Behandling

Idag var jag på Cavitation, fettreducerings behandlingen, Sen förra gången har jag gått ner 2 cm.
Att totalt tappa 23,5 cm på två månader runt midjan är fantastiskt!
Utan behandlingarna hade det tagit längre tid men även huden stramas upp på ett annat sätt än vad det hade gjort genom att bara "banta"
Catrin som gör behandlingarna går att nås via Änghagens salong och om fettreduceringen kan du läsa här på sidan eller på Beautify Me.

Det var längesen jag skrev om hur bra jag mår genom att förändra mitt liv, jag orkar mer och är mer rörlig. går gärna ut i friska luften istället för att sitta inne (förutom när jag fixar med hemsidan då) Mitt "behov" av internet och datorer lugnar mig genom iphonen, jag ska väl försöka komma ifrån det behovet någon dag också men just nu så går jag på avgiftning för sockret... Det känns som det är ett större problem.
Dagen till ära ska jag fuska med socker intaget och äta hembakad morotskaka som doftar ljuvligt i ugnen, min kära mor och far kommer hit snart för att påskfika lite. Emil har tjatat om mormor och morfar hela veckan!
Men jag tror på belöning då och då men absolut inte varje dag eller vecka för den delen nu under tiden jag vill få bort fladdret. För visst har jag gått ner mycket, men det är mycket kvar tycker jag.. Jag vill inte täcka fladdret med lite bredare t-shirts för att det hänger över lite vid byxlinningen, jag vill kunna gå i lågt skurna jeans och linne. Det kanske är en önskedröm och ett högt mål men hellre höga mål än inget mål alls!

Sen så glöm inte av det där med positivt tänkande, försök att se allt positivt och att det löser sig. Vrid allt till att det är bra även om det kanske inte riktigt är det, lura hjärnan en stund så ska du se att du inte går och oroar dig eller stressar upp dig i onödan.
Ni som känner mig väl vet att jag alltid har stressat upp mig, gärna blir negativ eller irriterad, ni kanske tänker att vad har hänt med henne.. hon ska väl inte prata om positivt tänkade eller att äta nyttigt.  MEN det är ju så att alla människor blir äldre och även förändras, man kan kalla det att växa upp, mogna eller komma till insikt. Jag har kommit till insikt att jag vill förändra mitt liv till det "lättare" och positivare, jag tror att det är nyttigt i det långa loppet! =)

Må gott! Kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar