fredag 20 april 2012

Dålig kost

Jag har senaste veckan inte haft någon ork, detta är mycket på grund utav att jag fortfarande inte skärpt mig med kosten.
Äter du inte så orkar du inte, ganska enkel matematik! Det är tyvärr lättar än sagt att ändra tillbaka så jag äter mera. Magsäcken har krympts lite för mycket.. men inte midjemåttet.
För äter du inte så går du inte ner i vikt heller, det resulterar i något lite små ätande som egentligen bara gör dig tjockare!

Jag måste väl erkänna att jag tröttnat på allt fett i LCHF men samtidigt vill jag inte äta kolhydrater för jag saknar inte potats eller bröd. Däremot så hade jag gärna levt på choklad i en vecka... Jävla påskhelg! Skyller allt på att jag trodde jag var redo för att fuska med en chokladbit eller två..

DET VAR JAG INTE!

Jag kan inte hantera att ta en chokladbit och sen nästa dag inte få någonting.. min kropp skriker efter socker och jag blir bara tröttare! Jag har vart mer trött nu när jag fuskat lite till och från än när jag inte åt något socker alls! Så om man tror att man piggnar till utav en bit choklad, kan nu hädanefter hitta på någon annan bortförklaring!

Så imorgon börjas det om på nytt, inget mer fusk, bättre kost och meeer aktivering! Jaa ni ser, det är alltid enkelt att starta, få resultat och sen kommer det en down period.. Det svåraste i detta är att det bara ska vara en down period och sen återgå till det nyttiga och inte fastna där!
Så kom igen nu! NU KÖR VI!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar