måndag 23 april 2012

Ruskväder

Det har vart lite tråkigt väder senaste dagarna som till och med påverkat mig och min positiva inställning har krympt liite..

Men vi fick gått en promenad i helgen i alla fall och stannade till borta vid lekplatsen så barnen fick ut lite av sin energi! :)
I fredags var Emil hos tandläkaren, Björn åkte med honom och det hade gått riktigt bra. Han öppnade snällt och hade förståndigt sagt att man lämnar nappen till tomten för det har Carl gjort.. (mamma Anna har i alla fall lurat i han det) sen så ville han nog inte lämna nappen till tomten när han väl kom hem! Haha ja det blir en fight i år tror jag allt ;)

Sen var det en sväng till ÖF där det målades "lisebergs tavlor" ett papper som snurrar som du häller färg på! Lite spännande var det allt för barnen! :)

Igår fick jag lite positiv energi då jag träffa Åse och barnen <3 det var dans uppvisning för Sanna som går på Funky Kidz, hon var så duktig :) sen var ju även gäst artisten Danny Saucedo med också! Jädrans vad lätt det ser ut när han dansar! Nästan lika duktig som mig på onsdagar *host host* ;)
Vi var såklart lite barnsliga och väntade på att han skulle komma ut, han kom.. krama en person och vände och gick in igen.. Det stod kanske 20 personer och väntade på honom så det kändes som att det inte hade vart så jobbigt och stannat och pratat i 5 min.. Men samtidigt kan jag förstå att det är jobbigt att jämt bli "nedsprungen"

Jag tyckte om hans tal till killarna som var ca 7-8 år.
"skoj att det är killar som dansar, vill ni veta en hemlighet? Man blir vältränad av att dansa... Och det gillar tjejer"
Haha så tack Danny å alla söta barn som gav mig lite ny energi för en ny vecka med ruskväder.. :)

Lisebergs tavlorna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar