söndag 15 april 2012

Dermaroller

Idag har jag vart på gymmet och kört styrka + kondition!

Sen staplade vi den sista veden, skönt!

Jag hämtade min dermaroller idag! Det är ett redskap som ser ut som en roller för behandling av hudåkommor så som:

Rynkor
Hudbristningar
Acne
Celluliter
Ärr efter operationer

Dermaroller består av 200 mycket fina nålar som penetrerar huden tillräckligt mycket för att stimulera kollagen/elastin produktionen, samt öka nygenereringen av hudceller vilket bidrar till en fin och ungdomlig hud.

Jag tyckte inte att själva behandlingen gjorde ont, däremot kliar det lite efteråt. Vi får se hur det ser ut imorgon bitti!

Viktigt med dermaroller är hygienen, sterilt och att man använder de produkter som rekommenderas!

Imorgon ska jag ju sitta hårmodell! Det kan bli spännande! Bild kommer såklart att läggas upp! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar