söndag 8 april 2012

Helgen snart över!

Vips så var påsken snart över, nästan hela Sverige har frossat i godis! Inklusive jag! Jag fick fruktansvärt dåligt samvete och åkte i morse ner till gymmet för att köra kondition och styrka!

Sen väl hemma blev det till att stapla ved, snälla svärmor o far kom hit för att hjälpa till! Hälften är nu staplat så nu inväntar jag fint väder i veckan så jag kan stapla lite när Lisan sover.

Jag o Karin åkte även idag en sväng till Svingsåsens gårdsbutik som ligger i Fotskäl. Vi hälsade på Linda som äger det, alla fina djuren och köpte aroniabär till min morgon shake! Hon säljer även ägg, kanin och lite diverse ekologiska produkter. Kika in på www.svingsasen.se

Imorgon blir det en behandling på morgonen och sen bär det av till Ann-Sofie och lilla Isabell för att promenera bort till Anne & Pets för lite påskhoppning med hästarna! Mysigt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar