onsdag 25 april 2012

Väntan

Det känns som en evig väntan.. att det aldrig kan bli lördag.. Emma har fyllt 25 och detta ska firas med pompa å ståt! Haha jaa i alla fall med grillning, vin och en utgång! Japp ni hörde rätt den otroligt alldagliga tvåbarns mamman ska ut på krogen och skaka rumpa! ;o)

Jag är egentligen inte så mycket för krogen men tycker att det är trevligt om det händer sådär en två gånger per år.. hemma fester och grillkvällar är annars något som ligger mig varmt om hjärtat! men men nu ska vi ut och party stassen är fixad.. eller? Ja om man har 4 olika å välja på, kommer bli ett beslut som tas antagligen först hemma hos Emma!

Vart en sväng på Kungs igår och shoppade mig nya örhängen och en snygg "skinnjacka" Skulle haft nya skor också, men helt ärligt vad är det för jävla mode i år? Jag kan inte gå i 10 cm klack.. jag snubblar bara jag ser en klack! Kunde man inte haft några snygga skor utan klack, bara för att man inte vill ha klack måste man se ut som en kärring för det?
Nej, det får letas i garderoben efter något passande helt enkelt!



Sist jag skrev så var det ruskväder, men sen hände det något! Solen hittade hit och det blev riktigt fnt ute! Så i måndags gick vi en promenad och rundade Förlanda Kyrka. Rask promenad med lite löpning.. stackars Björn han är helt slut efter mina promenader och förra året var det mig som han släpade efter sig! =)


Igår blev det en tur runt "åkrarna" skulle efteråt åkt till gymmet men Emil somna i vagnen och behövde sin mamma för att somna om direkt hemma när vi kom hem. Så jag hann inte ner till gymmet som stänger 21, men idag då blir det just dance och så kör vi lite styrka efter det å mage såklart! Hann dock fått pysslat ett kort till Emma som jag är sååå nöjd med (måste få vara lite nöjd ibland) Kort på kortet kommer efter helgen!

Hoppas på fint väder imorgon så det blir promenad väder och så kör vi styrka på fredag igen! SEN är det lördag å då finns det ingen träning i mitt liv... bara lite rosa bubbel! Såklart jag ska dricka rosa bubbel, vad trodde ni annars?

Kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar