torsdag 31 maj 2012

Bra vecka

Den här veckan har startat bra med mycket aktivering!
I måndags körde jag ett core pass kombinerat med ett pass på crossen efteråt, en välförtjänt vilodag i tisdags inför onsdagens aktiviteter.

Åkte ut till Anna för att rida en sväng på fina Axel, det hela slutade i några hinder i paddocken och en underbar galopp ute på gröngräset! Vilken energi påfyllning! Det kändes som det bara var här om dagen som jag satt på en hästrygg, varför slutade jag rida? Det ger så otroligt mycket!
Tack Anna för en kanon dag och även trevligt sällskap! <3


På kvällen blev det Summerburst Spinning i 55 min som gick jätte bra, Caroline som har passet är verkligen peppande! Blev tyvärr ingen styrke träning efteråt då jag skulle iväg direkt efter passet och hämta en sak.. men på lördag ska jag på dansuppvisning inne i kba så då får jag nog se till att göra en snabbis på gymmet! Så jädrans gött nu när man börjar se benmusklerna! ;o)

Kan ju säga att idag har jag en träningsvärk som inte är av denna värld, men det var det helt klart värt! En kär vän sa att enda sättet att bota det är väl att rida oftare... Får nog jobba på det! =)

Var och shoppade ett par cykelskor igår, det blev ett par Shimano M063, det är mountainbike skor men det var bättre sula på den än på landsvägs skor. Kunde även använda dom på spinningcyklarna, och det blev bättre för foten än att spänna en rem runt dom.

Nu väntar vi bara på pedalerna, den otroligt cerise rosa cykeltröjan så är allt klart.. ja just det ja cykel oxå.. men det löste sig ju fantastiskt bra <3 Ska snart lägga upp en bild på min vita pärla!



Ikväll blir det vilodag då Björn ska ut med jobbet och bowla, blir en sväng med cykeln imorgon bitti istället!

Ett år till tjejvättern.. Vad tror ni? Inte helt omöjligt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar