lördag 26 maj 2012

För och nackdelar med sommar...

Fördelen är ju helt klart att man kan gå på promenad ute i det fina vädret! Nackdelen är att jag bränner mig lätt och fortfarande inte blivit så vuxen att jag smörjer in mig... Ska köpa på mig dermanords solskydd som inte täpper igen porena på mig och barnen!

I veckan blev det hemma träning på gå bandet och igår styrka på gymmet! Ingen kondition på gymmet då halsen spökar med mig lite, kan vara allergi men det är lika bra att inte chansa! Bokade in mig på nya pass till nästa vecka, då blir det Summerburst spinning på onsdag! ;D Göttans då blir det mycket svett och invigning av cykelbyxorna!

Ska även hämta hem min cykel som jag köpt av min tvillingbror, en cykel som jag förhoppningsvis kan träna på inför mitt mål.. Tjejvättern nästa år! Undrar om man kan få med sig pappa Ulf som hejarklack ;)

Emil har nu fyllt 3 år och idag firas det med släkten! På menyn står det kallskuren fläskfile marinerad med rosepeppar och rosmarin. Till det en potatissallad gjord på färskpotatis i ugnen! :) Mmm det är gott med mat! :)

Ha en bra helg allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar