fredag 4 maj 2012

Den här veckan...

Har det inte blivit så mycket träning nere på gymmet.. dock har vi både burit ved och gått långa promenader så det är inte bara soffsittande ;o)

Solen har ju kommit och värmt vår baksida så det har vart många timmar i sandlådan och på studsmattan. Att hoppa studsmatta är ganska bra träning också.. framför allt roligt. Ett tips är att se till så barnen gått av innan du hoppar ;o)

Är lite kluven hur jag ska göra, ska få låna mamma´s promenadband ett tag och vet inte om jag ska göra av mig med crosstrainern eller behålla den. Jag använder den ju ändå minst en gång i veckan.. men har jag plats för både och? Hmm jag får väl helt enkelt se vad som mitt knä tycker är bäst att träna på.

Ikväll ska jag äntligen ner till gymmet! Det får bli lite styrka + kondition, håller på att ladda ner en bra playlist till spotify så jag kan träna på bra.. Saknar dock min pepp kompis som måste jobba.. Jag behöver någon som påpekar vitt linne tighta jeans och VÄSTERÅS!! Jaa Emma, klart vi ska åka? Björn pratar redan om massa 4 hjulings träffar med Robin.... ;o)

Jag känner att motivationen vart lite på botten ett tag, har därför inte vägt eller mätt mig på flera dagar. Jag har tyvärr inga nya resultat att visa men kan säga att det enda negativa med att gå ner i vikt är att favorit kläderna jag äntligen kommit i.. kan jag även nu halka ur.. Synd på fina kläder och på min ekonomi.. Får väl ha lite stora shorts i sommar så får jag vinna på lotto till nästa sommar helt enkelt! Ja vem vet, då kanske jag kan köpa ännu mindre? Man ska ju sätta höga mål säger dom!

Imorgon är det rallycross på förlanda banan, så där hittar ni mig imorgon!

Puss på er <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar