måndag 7 maj 2012

Aktiv helg

Helgen började med en tur till ÖF i fredags där det målades vårflickor. Sen när Björn kom hem åkte jag in och handlade present och mat. Där i mellan körde jag ett hårt styrkepass som jag avslutade med 35 min på crosstrainern! Jösses vad trött jag var när jag skulle handla mat!
Väl hemma så var det en hög med rentvätt som skulle vikas, visst är det underbart nu när man kan hänga ut tvätten?

På lördagen begav vi oss till förlanda banan för att se på rallycross! Inte jätte varmt men med mycket trevligt sällskap! :)
En sväng hem och sen vidare på kalas till barnens kusin ! Ingen ro och vila här inte!

Söndagen gick i vedens tecken då vi hämtat kubbar hos Rickard i Ubbhult!
När jag stod där och klöv fick jag en känsla som sa "jösses vad vuxen jag blivit" 2 barn som hoppar på studtsmattan medan jag klyver ved och Björn klipper gräset.. Känns lite konstigt men samtidigt underbart! En go vän sa att man kan inte leva som när man var 20, man får njuta av livet och tänka på hur bra man har det nu och hur bra man hade det då! Bra sagt tycker jag då båda "liven" har sin charm!
Jag måste nog säga att jag trivdes förbaskat bra där vid vedklyven till ljudet av barnens skratt och doften av nyklippt gräs...

Vilket fall så ger jag mig inte när jag börjat med något, så all ved är nu kluven och staplad! Så ikväll gör vi en ny tur till Rickard! ;)

Fick order från "chefen" om en bild på mig, har inte fixat en kroppsbild utan du får så länge nöja dig med en ansiktsbild <3 saknar er Kungälvare!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar