fredag 1 juni 2012

Cykel

I veckan så fick jag hem min nya cykel, en Diamondback podium 1.

Jag fick äntligen prov cyklat på den i förmiddags & det kändes riktigt bra! Nu väntar jag bara in de nya pedalerna! Mycket lättare att cykla med "klick" funktionen då du får mer kraft när fötterna sitter fast.
Det blev ett par shimano MB pedaler i vitt som matchar cykeln!

Tyvärr blev det ingen lång runda idag då himlen öppnade sig och det började hagla.. Ska bli skönt med en cykel jacka så jag känner att jag kan vara ute och cykla fast det är lite halv ruggigt!
Som sagt 1 mil blev det och det kändes inte jobbigt, så det är nog inga problem med 2 mil i alla fall.
Det är ju ca 2 mil till Kungsbacka så att cykla till gymmet kanske kan vara något.. Vi får se vad man orkar!

Imorgon blir det som sagt dansuppvisning för Emils kusin, sen en sväng till gymmet för lite styrke träning!

Trevlig Helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar