måndag 4 juni 2012

tränings svammel

I helgen blev det ju två rundor med cykeln, kändes ändå som att jag saknade lite styrketräning.
Var på Core idag och körde lite kondition på crossen efteråt, planerar in att träna lite styrka på onsdag eller torsdag..

Hoppas på uppehåll så jag kan cykla på onsdag när Björn ändå är hemma, får passa på när man kan cykla på dagen. Får abstinens ibland när barnen är hemma och man inte kan få träna.. ofta blir det en runda med dubbelvagnen som är helt ok vardags träning.
Tyvärr så har lill Flisan haft feber igår och idag så det har mest blivit soff mys för våran del idag.

De har ju tyvärr gått över till sommarschema på gymmet så alla roliga passen börjar 17 eller 17.30, jag hinner ju tyvärr inte ner till det =( Får nog kolla vad Fjärås gymmet har för pass.. kanske lite box eller step?

Måste ta tag i mitt matschema lite bättre oxå, blir lätt en kaffe eller finn crisp när jag är hungrig istället för att laga bra mat! SKÄRPNING! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar