onsdag 27 juni 2012

Fullspäckad dag!

Idag har jag vart med Anna och shoppat på Kungs! :) blev en bra dag med skratt och bra köp!

Äntligen en glassmaskin! Nu kan jag leva på LCHF glass hela sommaren, gjorde blåbär idag och det var jätte gott! :)

Sen så tog jag en cykeltur, skönt att få komma ut på en längre tur! Väl hemma bestämmer Björn att vi ska ta en långpromenad, det var bara till att byta skor och ge sig ut! Visst är det en skön känsla när man rört på sig och inte bara legat i soffan hela kvällen?

Jag blir på så mycket bättre humör när jag tränat, känner mig även piggare!

Har även fått lite bra jobb tips och även pratar med lite kontakter angående jobb.. Kommer förhoppningsvis lösa sig detta! Det är bara se det positivt och även söka jobb som f*n! ;-)

Nu är det dags att sova, känner att träningsvärken i benen börjar komma.. Underbart!! Imorgon kör vi hemma pass med mkt mage/rygg övningar! :)

Sov gott <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar