måndag 25 juni 2012

Skönt!

Äntligen ett rejält gym pass!! Jag var inbokad på dansen idag men tyvärr var ordinarie dans instruktören sjuk så det var zumba på schemat...
Jag gick inte ens in förra gången på Zumba passet, men idag var jag i alla fall med.. i 10 min! Tyvärr är den instruktören fruktansvärt dålig och man får ingen motivation utav att se en person spegla sig mer än hon bryr sig om de som är där för att träna!

I alla fall vad jag glad att Sofia var där så vi körde roddmaskinen, 2000 meter. Fy i helvete vad jobbigt! Stor eloge till alla roddare där ute! Vi körde 2000 meter på 9,30 min, har ingen aning om det är en bra tid men vilket fall så blev vi svettiga!
Vi hann även med 20 min på cykeln innan core passet började! Känns bra med coren nu när man börjar komma ihåg övningarna. Är dock fortfarande jädrigt dålig på plankan ;o) men men någon dag är jag nog grym på den också! =)

Sov gott! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar