tisdag 3 juli 2012

Allmänt tisdags svammel...

Veckan har startat bra med ett core pass igår och sen styrka + motion på crossen.
Fick även skrämt ihjäl Anna lite på friskis utegympa och även besöka Åsa för att få på en fin häst på transporten.. dvs en bra måndagskväll då man hinner träffa lite folk, även om det var korta besök så gör det så mkt för mitt behov utav att prata!! ;o)

Idag har jag fixat med lite papper som måste fixas, har ju betalt en försäkring på lånen som nu ska utnyttjas.. de betalar räntorna vid eventuell arbetslöshet. Vi får väl se hur det funkar, alla papperna är i alla fall ifyllda och iväg skickade!
Blev en sväng upp till Matti för att dricka kaffe och spana in den nya altanen, riktigt fint! Lisan har glatt sprungit runt och jagat stackars Bärgarn (hunden) som inte alls tycker om Lisas jagande ;o)

Har ju vart riktig fint väder idag så lilla plaske poolen kom fram och barnen var överlyckliga, jag hade gärna svalkat mig i en pool efter dagens gräsklippning!

Väntar fortfarande på det där samtalet som jag så innerligt hoppas på! men men den som lever får se!
Nu ska jag skicka iväg en arbetsansökan eller två ;o)

//Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar