torsdag 4 oktober 2012

Energin tillbaka!

Hej världen!
Äntligen har jag suget tillbaka på riktigt, träningstarmen riktigt skriker efter att få bli svettig och kräkfärdig!

Den här veckan har vart otroligt bra med spinning intervall i måndags, sen träna bort träningsvärken på tisdag kväll med spinning/core!
Tyvärr vilopaus på onsdag för hemfridens skull ;)

Så var det då dagens träning, jag kände mig totalt förvirrad och fet som en heffaklump! Det var alltså power på schemat! Som tur var så hade jag god hjälp av Sofia som hjälpte mig få ihop alla saker inför passet!
På power tränar du med skivstång och hantlar, du behöver även en matta och stepbräda (och en jävla massa uthållighet)
Vi tränade olika sorters utfall med skivstång, olika muskler etc.
Hjälp vad jag inte fick ihop koordinationerna, men man måste ju öva för att bli bättre! Så nu är det dags att snart knoppa in och jag har muskler som redan värker utav dagens träning! Det ska bli intressant att vakna imorgon och se hur ont jag kommer att ha!

Det sjuka är att även om jag kommer ha sjukt ont imorgon så hade jag väldigt gärna åkt ner imorgon kväll och kört spinning.. Trotsat det alldagliga fredagsmyset och bara få ännu en gång känna sig utmattad och nöjd över sin prestation! Men som mor och fru så får vi se hur det går med den tanken imorgon.. Annars så rymmer jag nog på söndag morgon för att träna lite gym i alla fall ;)

Sov gott nu alla fina människor där ute! Det är dags att vända trenden till att vara smalare efter man gift sig istället för att falla in i mys kilona ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar