måndag 8 oktober 2012

Ny vecka!

Det blev ingen spinning i fredags för familjefridens skull.. men även för att jag knappt kunde gå! Jag har inte sen jag började träna i januari haft någon liknande träningsvärk! När jag väl satt mig kunde jag inte resa mig! Haha ja jag får nog testa power igen, vi får se vad som hinns med i veckan!

Ikväll blir det i alla fall spinning då min bror även ska vara med för första gången, han är en grym utomhus cyklare så vi får se om han klarar 1 timma inomhus ;o) Det gör han nog galant, hoppas dock att han kommer se vilket bra träningsalternativ det är mot att bara gymma eller cykla ute.

Jag har idag även besökt arbetsförmedlingen för en uppföljning, får samma bemötande varje gång. Ett trevligt vill säga men även kommentaren " då ses vi nog inte på ett tag då du verkar såpass aktiv och trevlig, att du bör ha ett jobb snart" Ja du, Jag hoppas innerligt att detta stämmer! Men det är inte lätt att få företagen att träffa mig! Hur många ansökningar man än skickar ut så ju den lilla detaljen att få komma på intervju så de verkligen får se vem jag är som person!
Imorgon ska jag dock på ett spännande möte inne i GBG, vi får se vad detta gör för min framtid även om det är ett litet steg så är det förhoppningsvis ett i rätt riktning!


Om några veckor ska jag sitta hårmodell och få håret färgat som Frida Sandén i X-factor, med mörkare röd färg i botten och ljusare röd i topparna!
Jag kommer sen den 25/10 att befinna mig på Klippa i Onsala som ska ha ett evenemang som heter "Vi klipper för livet" Som är en insamling för rosa bandet och i år inriktning just till barncancer fonden.
Det kommer vara en kväll med mingel, tävlingar och tips! De som skänker pengar får en rabattkupong på 50% av beloppet att handla produkter för. Man kan även klippa sig för 300:- under kvällen, då får man ringa och boka innan! De har skapat ett Facebook evenemang som du hittar här

Jag hoppas på mycket trevligt folk under kvällen då jag kommer vara där och mingla runt i ny friss ;o)

Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar