onsdag 4 april 2012

Mitt i veckan

Idag är det onsdag och då är et just dance pass! Ska bli skoj att skaka lite rumpa igen!

Jag har idag även fått beställt tid till Kvinno mottagningen för igår låg jag och vred mig utav smärtor pga ÄL, har haft fler problem så nu ska jag äntligen dit för att få lite medicin och få bukt på det!
Tycker det är väldigt smidigt att man kan logga in på Mina Vårdkontakter på Region Hallands hemsida och beställa tid enkelt och smidigt, man får oftast svar inom ett dygn också.

Snart är det påsk och eftersom mina barn inte äter godis så får de påskpaket istället, Emil får äntligen en Cars klocka o plånbok som han tjatat om! Lisan ska det inhandlas något till imorgon sen får de även varsin ny vår mössa som är sydda utav Ivar Helt fantastiskt söta mössor som inte går på mer än 100:-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar