fredag 6 april 2012

Påsk!

Nu är det påsk och vädret är ganska vanligt aprilväder, dvs. Regn.. men men man får göra det bästa av situationen och hoppas på lite uppehåll imorgon så barnen kan gå på äggjakt.
Som vanligt så kanske jag gick lite wild ´n crazy på påskäggen och det slutade med att det inte finns ägg som kan få plats med alla sakerna... så det blir paket med ett liitet ägg bredvid istället =)

Igår var jag i Ullared och "sprang" i 3 timmar, resulterade i fina kläder till barnen, lite uteleksaker och lite bas kläder till mamma Anna som nu behövde fler linnen i strl M ( yes yes yes!!)

Jag hittade även två lite längre brottarlinnen som jag älskar, med AC/DC och KISS tryck..









Sen blev det även ett skal till iphonen... sist jag var på gekås så stod jag och spana på detta skalet men köpte det inte och ångrade mig så nu så slog jag till och köpte påsk present till mig själv ;o)







Idag har jag hunnit med ganska mycket än så länge och hoppades på en lite lagom lugn påskhelg, dock ringde telefonen för en stund sen och vår ved leverans med 15 kubik ved kommer imorgon.. så det är bara att börja stapla, tur att jag har lite mer muskler nu i alla fall! =)

Storhandlade i morse på ICA Maxi, jätte skönt.. inte alls mycket folk! Sen bär det av till gymmet för att köra lite konditon och styrka. Kör fortfarande bara ben & mage då jag avvaktar med bröstleden som fortfarande gör lite ont men är betydligt mycket bättre!

Jag hade gått ner -2 cm i morse igen och tycker det är fruktansvärt roligt med så bra resultat hela tiden. Catrin som gör behandlingarna har tagit före o efter bilder, de kommer att komma ut på Beautify Me på sikt. Däremot så var jag själv dålig på att ta före o efter kort själv.. därför får ni nöja er med en bild ifrån min möhippa som var i somras.
Till höger är en bild från idag, inte den bästa bilden då jag ser fruktansvärt sur ut. Jag och kamera går inte alltid ihop, jag fotar gärna men inte mig själv.








Denna bilden är tagen för 2 veckor sedan.


Hoppas nu att ni får en underbar påskhelg med mycket god mat och påskägg!
Jag kommer att fuska i helgen med att smaska på kanske ett eller två ägg från Anthon Berg! (dock innehåller en hel påse 495 kcal, så jag får nog bjuda Björn på en eller två)






GLAD PÅSK kära vänner, nu ska jag titta på Lotta på bråkmakargatan när hon firar Påsk! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar