måndag 2 april 2012

Nya träningsbyxor

Nu när jag gått ner några cm var det dags för en liten belöning i form utav nya tränings byxor! Lyckades även pricka in detta med 50% på märkes kläder på Ellos.

Det blev ett par Nike knä korta löpar tights. I materialet drifit som ska transportera ut fukt och hålla en torrare. Smart detalj är att det är reflexer i benslutet, bra om man ska ut i skymningen och springa!
Sen så skratta jag och Emma gott åt den lilla fickan på rumpan, men helt klart praktisk för nyckeln till skåpet på gymmet! =)
Jag kan varmt rekommendera dessa byxorna, jätte sköna att ha på sig! Ni hittar dom här på Ellos.



















Jag har även köpt ett sportarmband till iphonen så jag kan ha med mig den när jag är ute och går eller springer. Jag fastnade för Belkins modeller och valde såklart en rosa i modellen Easefit, ni hittar den till bäst pris på http://cdon.se


Detta är också en sak jag varmt kan rekommendera, det känns inte tungt att använda den och den sitter bra på armen! Lätt att använda iphonen även när den är i fodralet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar