fredag 18 maj 2012

Knutstorp Ring

I onsdags körde jag som vanligt danspasset på Actic, innan körde jag styrkepasset. I vanliga fall har jag inga problem på dansen men jag har dragit på mig en Urinvägs infektion, så jag fick pausa 5 min och gå på toa.. Passade på i den hemska pojkbands låten... usch å fy för smörpop!

Igår var Björn hemma för det var ju röd dag, detta firades med att gå igenom saker och slänga ut på blocket.. man samlar ju på sig en hel del under årens lopp. Sålde även en kär ägodel igår, min brudklänning. Kändes jätte konstigt men samtidigt bra, den var ändå alldeles för stor men den är ju helt underbar! Jag är glad att jag valde en rosa prinsessklänning som brudklänning.
Många frågar om jag inte ångra mig att jag inte hade kyrkobröllop med vit klänning och slöja.. men det är verkligen inte jag. Jag är sprallig och rosa! Jag hade nog inte kunnat hålla mig för skratt inne i kyrkan ändå, fast jag grät ju visserligen på Emmas bröllop.. men då var inte jag i centrum. Så fort det blir en för allvarlig situation så kan jag lätt skoja bort den istället... ;o)

Idag så är det inget vidare väder, så jag storstädar och tvättar idag. Kanske blir en tur på crosstrainern sen om barnen somnar, Emil kan man alltid muta med lite TV om det skulle vara så. Blir ju inget gym i dag då vi ska åka kl 6 imorgon bitti. Jag och Björn ska till Knutstorp Ring och se på STCC, VIP biljetter i Honda tältet med mat m.m TREVLIGT! Speciellt då barnen stannar hemma och jag kan ha en vuxen dag utan att hela tiden hålla koll! Även Björns f.d arbetskollega ska med, så jag tar baksätet och sover de där två timmarna till Skåne!
Imorgon så har även Emil varit utan napp i en vecka, det går jätte bra och han frågar inte ens efter den. Däremot vill han nu åka till Liseberg för att ge nappen till Kanin som ska lägga den i napp maskinen... Ja du tomten hade vart billigare att fixa, men självklart ska vi åka till kaninerna och även åka en karusell eller två. Vi får hoppas på att vädret vä'nder till lite sol så man kan åka nu innan den hysteriska semestern börjar. Vi får även hoppas att solen kommer till nästa helg då det står Piratkalas på schemat, Emil längtar som en tok!

På måndag är det dags för core passet igen och avslutar med Combat, innan hoppas jag på en dejt med fina Emma för att köra styrkepasset!

Hoppas ni får en bra helg <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar