måndag 18 juni 2012

Jeans!

Ok, hur svårt ska det vara att hitta ett par snygga svarta stuprörs jeans? Som inte kostar skjortan med ganska hyfsad kvalité men som ska passa min päronkropp..!

På kappahl vet jag att jag har strl 40, men jeansen blir för stora.. dvs stretchar ut sig efter två användningar... På Ellos hittar jag inget snyggt.. På la redoute så ska jag enligt deras mått tabell ha strl 46... NEJ TACK!

Även spanat på ett par cheap mondays på Nelly... men då ska jag ha enligt deras tabell ha XL om midjan strl M om rumpan och strl S om låren..... Så det är tydligen inte så enkelt att hitta ett par jeans! Jo visst kan jag springa på kungsmässan och leta, men jag hatar att leta kläder på kungsmässan! Framför allt med en liten Lisa i vagnen. Får kanske ta en sväng in en kväll utan barn.. men om någon har tips på snygga svarta jeans så är det bara att höra av sig!

Kram från en totalt frustrerad päronkropp!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar