söndag 17 juni 2012

Sjuk?

Usch jag har känt av det sen i torsdags men totalt ignorerat det! Jag är sjuk! Fasen halsen verkar och huvudet känns tjockare än vanligt! ;o)

Det är väl bara att bita i det sura äpplet och inse att jag kanske inte kan gå på coren imorgon.. får se hur det utvecklar sig detta..
Ska i alla fall kura ner mig i soffan snart med en kopp ingefärs te så kanske något av det onda försvinner!
Jag har nu även börjat äta Zink tabletter så nu hoppas jag på att alla hemska finnar försvinner från mitt ansikte!

Helgen har varit mer än lugn kan man säga, det började med en heldag på Borås Zoo i fredags och sen vidare in till Park Lane för Nelly Modevisning! Fick välja ett plagg från deras kollektion som man fick hemskickat! Skoj! Väntar med spänning!
Sen sov goa kusinen över hela helgen som bestod av fyrhjulingskörning och grillning med finaste Emmorna och familj.
Idag var mina fina föräldrar här och vi kalasade på smörgåstårta! (Vid smörgåstårte tillfällen gäller inte LCHF!) Jag var nog ganska trött och disträ när mamma och pappa var här men det kan ha att göra med att kroppen började mer och mer inse att den var sjuk och gjorde lite revolt, fick i alla fall sovit en timma nu på eftermiddagen. Hatar att sova mitt på dagen då det oftast blir värre för kropp och sinne men idag var det välbehövligt och gjorde nog bara gott!

Hoppas på snabb tillfriskning och mer sol till veckan! För nu är det ju snart midsommar! =)
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar