tisdag 19 juni 2012

Öppen jobb ansökan!

Nu har jag sökt de flesta jobben som jag kan tänka mig på platsbanken.. Tyvärr är det inte så mkt jobb ute just nu!
Det flesta jobben är förskolelärare, som kräver en utbildning! Självklar värdesätter jag alla som utbildat sig men samtidigt kan jag tycka att en person med rätt egenskaper också borde få en chans till jobb. För många finns det ingen möjlighet att utbilda sig när man är små barns förälder, framför allt inte när man har ett hus att undehålla.

Jag har även såklart sökt alla "fordonsmontör" jobb jag kan hitta, en sväng in på Volvo igen hade ju inte vart fel.

Men om det är någon som vill anställa mig så har jag följande egenskaper:

Social
Positiv
Lätt lärd
Stresstålig
Inga problem att tala inför stora grupper
Punktlig & ordningsam

Mina dåliga sidor är kanske att jag har svårt att ta kritik ibland, men vem har inte det? ;o)

Så kom igen nu kära vänner & alla andra, hitta nu ett jobb till mamma Anna som verkligen längtar att få komma ut i arbetslivet igen!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar