tisdag 10 juli 2012

Argi+

Här kommer ännu ett inlägg denna regniga dag ;o)

Jag har börjat att använda Argi+ som ni kan hitta hos Ann- Sofie som säljer Forever´s produkter.



Det är ett pulver som du blandar ut i vatten och dricker antingen på morgonen eller inför och efter träning! Jag har bara använt det i två dagar så kan inte riktigt uttala mig ännu av dess verkan men det känns bra och det smakar bra! Ofta så smakar sånt "nyttigt" väldigt äckligt men Forever har verkligen lyckats med smaken!

Det är som sagt ett pulver som ska öka din prestation och består utav:
Vitaminerna:
C, D, K, B6, B12 och folsyra
Det består även utav:
Aminosyran L-arginin, i kombination med extrakt av vindruvor, granatäpplen och nyttiga bär.

L-arginin
L-arginin ökar mängden nitrooxid (NO) i blodet. NO får den glatta muskulaturen i blodkärlen att slappna av vilket vidgar kärlens volym. L-arginin används även för att öka den sexuella (!!) ;o) förmågan hos såväl män som kvinnor. Bättre syreförsörjning, sänker blodtrycket.

Jag kommer att testa detta en månad för att se dess verkan och hoppas på mer prestation på gymmet och orka cykla längre! =)

Är det något ni undrar över så är det bara att ställa en fråga så ska jag försöka svara! =) Ni kan även kontakta Ann-Sofie som är säljare för Argi+ och även andra produkter ifrån Forever.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar