onsdag 10 oktober 2012

Bra vecka!

Jag har redan hunnit med två tränings tillfällen denna veckan, för att jag ska vara nöjd och att det ska kännas bra vill jag komma iväg minst två gånger!

Eventuellt blir det lite spinning på fredag också, då hoppas jag att mitt knä ska ha återhämtat sig så jag klarar hela träningen. Igår var jag nämligen så trött i knäet så jag orkade inte de två sista sprintarna på spinningen, det höll helt enkelt inte! Det är tråkigt när det gör ont innan man har presterat fullt ut! Jag hade orkat så mkt mer om inte knäet spökat då och då.
När jag var ung så var jag mest intresserad av hästar och inte direkt någon träning. När jag var ca 11 år så fick jag en häst över mig och har sen dess haft problem med just knäet! Jag fick komma till en sjukgymnast för att träna upp det, men dum som man är så sket jag i träningen och får nu istället lida för det! Hade jag vetat då som jag vet nu att man mår bättre både i kropp och själ av att få röra på sig så hade jag kanske inte haft de här kilorna jag jagar och ett fungerande knä!
Men man måste väl ibland bli vuxen för att se saker ur en annan synvinkel!

Var på ett spännande möte idag som gav mig mycket energi men samtidigt lite press på mig själv! Jag vet att jag kan men ibland så behöver jag bli påmind ;)
Träffade i alla fall många trevliga människor och bara det gör att man fått lite extra energi i dagens fina väder!

Har firat eftermiddagen med en kaffe på mina svärföräldrars altan, och en mini promenad till hästarna! Ja i den frågan blir jag inte äldre, hästar är något som står mig varmt om hjärtat trots en liten knäskada ;)

Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar