onsdag 17 oktober 2012

Off topic - Piratkalas

Jag brukar ju mest blogga om mitt liv och träning, kost m.m men nu vill jag även dela med mig utav min sons Piratkalas han hade tidigt i somras! Jag letar själv efter inspiration på nätet och hoppas att detta ska ge någon lite inspiration!
Spelade såklart piratlåtar under kalasets gång =)

På altanen hade vi byggt upp ett "skepp" med flaggspel, flaggor och på gräsmattan låg det en blå presenning med en uppblåsbar krokodil som jag tyvärr inte har något kort på!

Självklart hade vi ett piratskepp och guldpengar utspritt!      

Då det var 3 års kalas hade vi lite "roligare" servetter istället för hemska!

Apelsinklyftor med hemmagjorda flaggor i blev ett snyggt skepp!

Svarta enkla sugrör gjordes om med en bild på ett piratskepp! Alla barnen fick pirathattar och kikare!

Egengjord vimpel med olika piratteman på varje vimpel!

Självklart avslutades kalaset med en riktig skattjakt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar