onsdag 31 oktober 2012

Positiv Energi

Den här veckan har än så länge bestått utav massor utav positiv energi!
Jag var igår på anställningsintervju, det var en grupp rekrytering så vi var 12st som skulle "slåss" om platsen!
Det var ett roligt och annorlunda upplägg, då jag som älskar allt som skriker "socialt" om sig tyckte det var mindre spänt och jag kunde mer visa vem jag var! :)
Nu håller vi tummarna att det går vägen för ett jobb hade vart bra för många olika anledningar just nu.

Idag fick jag oväntat besök av en gammal arbetskollega, finaste Suzzie <3 alla borde ha en sån vän som henne som man kunde ha i bakfickan och ta fram vid tråkiga/trötta dagar! Jag blir alltid på bra humör när jag träffar henne och även om vi inte ses så ofta har vi alltid något att prata om, en vän för livet kan man säga <3

Så nu hoppas vi på att den positiva energin håller i sig för ni vet väl att livet är så mycket lättare utan gnäll och med ett litet leende på läpparna! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar