söndag 4 november 2012

Ont!

Helgen bröjade väl lite tråkigt när de ringde och sa att jag inte gick vidare efter arbetsintervjun, tråkigt men som Elisabet sa det är bara bryta ihop och komma igen ;) Bra citat av Mark Levengood. Jag bröt ihop ringde de närmsta berörda och köpte mig sen en stor påse lösgodis & julmust. Visserligen så tog jag bara några bitar godis och ett glas julmust, men bara att köpa en påse var för mig en tröst!

På lördagen var vi på kalas för Johanna som fyllde 25 år, jätte trevligt som det alltid är med hennes vänner och släkt! Var många som jag inte sett på ett tag och det var jätte skoj att få träffa dom! Vi avslutade kvällen hemma hos Johanna med många låtbyten och massa trevligt prat ;) Det enda som grämde mig var fast jag nästan inte ansträngde knäet och ett antal glas vin ändå hade jätte ont i knäet!

Jag har för tillfället ont bara av att sitta ner och stå! Det är ganska ok när jag lägger upp benet med en kudde under, men bara en stund för att sen försöka byta ställning. Det har nu gått ca två veckor sen jag började ha ont och jag har testat både vila och träna men inget hjälper, det är väl helt enkelt att ta sig i kragen och åka till doktorn. Att åka till doktorn är inga problem, det är oftast vad de säger som är jobbigt samt att tiden ska räcka till att åka dit! Jag får väl åka tisdag morgon när jag lämnat barnen på dagis och hoppas att det är avklarat under den tiden de är där! Kan nog ta med mig min man också som verkar fått ryggskott, ingen bra dag i Axtorp kan man säga! Får hoppas han blir bättre tills imorgon <3







Nu ska jag fortsätta med grytan som puttrar på spisen, hoppas den blev bra då jag inte riktigt hittade koktid på entrecote. Vilket fall så har jag ju lite kvar av den där tröst påsen jag köpte i fredags, bra sådär dagen efter ;)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar