lördag 10 november 2012

Sjukvecka

Ja sjukvecka skulle man kunna kalla det!
Björn fick i måndags åka ambulans då han fått ett rejält ryggskott och kunde inte annat än att krypa fram! Han åkte till Varbergs akuten och fick där lite tabletter och ett par kryckor, sen fick jag hämta han för de hade ingen plats på akuten för honom. Han hade lika ont trots tabletterna och det var en jobbig bilresa hem! Som tur är så går det i alla fall åt rätt håll och han har inte lika ont men det tar nog ett tag innan han är helt återställd.

Jag har i alla fall nu tre barn att passa upp på och det gör mig trött sleten och ingen tid för att träna! :( får se om jag kan smita iväg när barnen är på dagis nästa vecka! ;)

Jag har även bestämt mig för att ta ut min p stav som jag satte in innan sommaren... Jag har sen den sattes in haft grov akne problem, klåda i hårbotten, humörsvägningar, värmesvallningar och ett stort matbrist/sug efter godis! Jag skyller inte på p staven till fullo att. Jag gått upp i vikt men ser den som ett problem då jag ständigt är hungrig! Så nu ska den väck! Jag mår inte så bra på något p-medel egentligen så jag får väl se hur jag löser det. Men att må dåligt största delen utav tiden är inte meningen så att ha kvar den går inte!

Mitt knä är både bra och dåligt, så fort det blir kallt känner jag av det extra mycket! Jag hoppas att det går över snarast då jag ibland inte ens kan stå pga smärtan :( eller ja stå kan jag ju men det är inte så skönt ;) Jag är ju inte helt handikappad då jag bar in ved igår, skönt att vi verkar slippa veden då det finns planer på luft/vatten system istället! Väntar bara på offert och tid för byte ;) mindre bekymmer och mer tid till annat helt enkelt!

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar